En solig vintermorgon.

Godmorgon :)
Shit vilken fin dag det är idag. När jag skulle gå och handla frukost mötte jag av VÄRSTA solskenet ute, det här kommer bli en bra dag! :)


Igår så slutade jag vid halv 3, då gick jag hem direkt. Mamma kom också, hon hade handla lite grejjer till mig. Som tex, en byrå, 2 vasar, 2 buketter med fejkblommor, 2 riktiga blommmor. Jag vart riktigt glad alltså! :) Världens bästa mamma ♥ Så vi hädde ihop bryån, sen gjorde vi fint här. Vart mycket mysigare! + att hon hade med sig nya gardiner :) Dem vart superfina här !  Det kommer säkert dyka upp någon bild på våran Lägenhet snart, men både kameran och datorn strejkar :P

Idag ska Jag, Denise och hennes mamma upp till Skidbacken med Denises systers barn. Kommer nog bli en toppendag! :) Sen ikväll ska vi ha middag och lite annat skoj här, kommer bli jätte mysigt :)

/ angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0