ett tag sedan..

nu var det ett tag sedan igen, men jag har inte haft tid eller lust att blogga.
men det blir väl då&då man bloggar.. när man har tid och lust sattsäga :)
Idag har jag jobbat, har varit slö och trött hela dan som vanligt.
var bara en grabb kvar med Mathias, och sen kom pappa.
så nu jag ätit Mexikanasoppa och pappa åt Blåbärssoppa? till middag.. :p
köpte dock lite fredasmys tills ikväll också :) Erik kommer ju hem ikväll! :D ♥
som jag längtat efter honom den här veckan.. men den har gått rätt fort ändå!

Imorgon ska vi upp tidigt och åka till Ramsele för att flytta ut Eriks saker från hans Lägenhet.
sen köra dom hit, in med dom i nya lägenheten.. hem till mig och hämta mina saker och sen hem till våran nya lägenhet och ställa iordning där! :) Perfekt!
/ Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0