Love The Way You Lie

Nu är jag äntligen hemma efter dagens aktiviteter.. Har haft en riktig bra dag idag. Jobbade till 3. Sen var det planerat att jag skulle gå och träna. Jag och min bror delade nyckel ett tag, för hans hade gått ut. Så jag tillät det. När jag skulle gå och hämta den i brevlådan idag så låg det ingen nyckel där.. ÅHH det brann. Jag hade längtat efter att träna.. Men det var bara att traska till Badhuset. Köpte mig 1 tomat & en gräddfil och stoppade i mig. Det är förjädra gott alltså, tycker ni borde prova de :)
Sen har jag lekt med Tindra & William på bade. Vart ingen simning.. Är så jäääääääävla lat när jag är där. Men det ska jag banne mig ta tag i! Jag ska visa er allt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0