lyckligare än mig finns inte just nu

Idag slutade jag vid 2, hjärtat hämtade upp mig på dagiset.
for till Greger och han skulle visa oss lägenheterna.. åhh, alla var så fina. jag vart kär i 1, som jag ville så gärna bo i. men den hade vi tyvärr inte råd med.. Så det fick bli en Lägenhet på Storgatan 21! Ny renoverat kök & toalett. Ska måla/tapetsera om i Sovrummet och kanske tvrummet. Det här kommer bli toppen :D jag är så glad, nu kan jag och erik bo tillsammans.. Behöver inte sakna varandra, behöver inte skriva sms med varandra på kvällarna och tala om hur mycket man saknar varandra.. Nu kommer vi ligga i samma säng, samma tvrum, vi kommer bo tillsammans! Helt amazing ♥
vi fick en nyckel idag så vi kunde visa hur fin, och snygg våran nya lägenhet var för våra vänner,
greger var jätte glad för våran skull. det värmde!

nu har vi nära till allt, gymmet, konsum, café, badhuset, brorsan, jobbet, och allt. jag är happyy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0