Ska slockna klockan 23 !

Japp. Nu har jag bestämt mig för att jag ska sova innan klockan 23, eller vid 23 iaf. Kan inte ligga och rå kolla på Andra Avenyn på nätterna.. Blir som en Zombie på dagarna :P + att jag vaknar en halv timme efter den jag skulle ha klivit upp. Dumma mej !!


Min dag i punktlista :
  • Jobbat
  • Varit ute i frysvädre
  • Ätit makaroner & korv
  • Saknat mitt hjärta
  • Handlat
  • Kollat lägenheter
  • Lyssnar på Musik
  • Varit och sjunge
  • Druckit Milkshake
  • Tvättat ansiktet
  • & borstat tänder.

Nu ligger jag i sängen och skriv "gull" sms med Erik, sånt är alltid mysigt.
ska se klart andra avenyn avsnittet nu, sen sova :)

Goooooooooooonatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0