Städning, mublering..

Nu har jag vare dutti.
Har försökt att ta tag i mitt rum flera gånger på säkert 2 veckor, har nog ljöge här i bloggen med. Shit the same! Men iaf! Har bytt i sängen, fixa i garderoben ( hängt upp alla kläder, lagt trosor & strumpor i sin låda ), mublera lite med nå bord och bytt plats på dem. Vart MYCKET bättre ska jag säga, ser mycket frächare ut!
Har damsugit, och torkat damm. Säger bara FYFAN rent ut sagt. Haha, såg ut som en dammråtta bodde i mitt rum. Men nu är det skinande rent faktiskt! Ska bli grymt skönt att lägga sig i ett ny städat rum :)
I helgen ska jag och älskling till Ljusdal. Åker tidigt på Lördagmorgon, och sen kommer vi väl säkert hem på kvällen/natten. Ska åka och hälsa på lite där då :)

Ne nu ska jag se lite tv. Sen en dusch och Andra avenyn ;)


haha. gammal bild på mig och patrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0