Weird

Idag har vi faktiskt gjort lite nytta.. Jag har varit hemma hos mamma och pappa och ströke gardiner. Erik var till Ramsele idag igen för att hämta lite mer saker som inte fick plats igår. Men det är fortfarande lite saker kvar där. Men det tar vi till veckan.
Det känns faktiskt lite konstigt att flytta.. Förut när man bodde hemma så gatt man inte tänka på att dra igen persienerna för att ta av sig en tröja. Nu måste man boka tvättid. Handla egen mat och leva ekonomiskt.
Men det finnns faktiskt lite fördelar med att på "byn".
Jag kan gå till min praktik.
Vi kan gå och handla.
Vi har gymmet jätte nära oss.
Man behöver inte skotta nån snö!
Vi får ett eget boende.
Vi kan ta hem vänner när som helst på dygnet.
Man behöver inte vara tyst efter mamma och pappa gått och lagt sig.

Men visst känns det rätt weird att flytta, men man vänjer sig! :)
Nu ska jag duscha innna Minuten börjar och Solsidan :)
Va rädd om er!
/ Angelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0