Blickar framåt.

Satt och tänkte för mig själv: Undra hur framtiden kommer se ut?



Jag bor 7 km utanför Näsåker, Erik bor i Ramsele. 2 mil från mig. Han kommer till mig typ 2-3 gånger i veckan, vilket jag uppskattar att han orkar efter han har jobbat. Jag skulle aldrig klara mig utan han. Han är verkligen det jag behöver mest. Han får mig att må bra, han får mig att klara olika saker. Kommer vi att bo tillsammans om 1/2 år? Kommer vi att skaffa barn tillsammans? Kommer vi att flytta till Östersund? (där vill båda bo)


Kommer jag börja plugga igen? Kommer jag börja jobba? Tycker jag fortfarande om att jobba med barn, eller har jag fått ett annat intresse? Kommer jag att gå en kurs som heter Simlärarutbildningen?


Kommer vi bo i hus ..
Eller Lägenhet .. ?


Ja, jag är verkligen nyfiken på hur min framtid kommer att se ut. Nästan att jag skulle vilja se fram i framtiden..
Men det går ju tyvärr inte.

Jag längtar bara efter att flytta med mitt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0