Helgen.

Älskling ligger på soffan och glor på tv, så då kan jag berätta om vad vi gjorde i helgen.

I Fredags så jobbade jag ända till havl 5, var så mycket barn kvar så jag stannade. Efter det gick jag över till Badhuset. Simmade bara 20 längder, nånting iaf. Sen så solade jag i 20min, åhh grymt skönt. Sen kom älskling dit också, satt och prata o sådär till halv 9. Hjälpte Hellen med soper o plocka ihop. Sen åkte vi hem och såg på en film :) En mycket bra Fredag.

Lördagen åkte vi upp till stugan. Jag, Pappa, Elin, Mamma, & Älskling. Sen kom min Moster också. Åkte skoter, fiskade och jag fick två rödingar! GO ME :D Sen gjorde vi kolbullar jätte gott. Sen så åkte vi hem, gjorde middag och slappa :)

Söndagen bestod av att Elin kom hit. For och handlade för Tacosen, spelade in 4 filmer som kommer upp här så småningom. Busade och sa Hejdå till varandra. Hon är påväg till Sthlm nu :( Saknar henne redan ♥


Jag har sån lust att hitta på nå idag, men jag vet inte vad. Kanske inte så bra att anstränga sej när man håll på o bli förkyld :/ hoppas det inte blir värre bara.
Jag och älskling ska iaf fara och äta Lunch senare :) Myspys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0