lalalala

igår kände jag mig hurtig, var ute och gick när jag kom hem från dagis. (Y) Idag blir det samma sak, fast en längre sväng de här gången :) När jag kom hem så kom mamma och hälsa på lite snabbt, tog en macka och prata skit. Erik kom hem och vi skulle äta middag, men ingen av oss var hungriga. Så då vart det ingen middag ;P
Kl 6 åkte vi till Tindra som fyllde 5-år! Stortjejjen nu :) Hon hade fått jätte fina grejjer, "pruttlera", barbie och såna tjejj grejjer ;)
bild tagen från coolchaser



Vaknade kl 6 imorse, erik sprang runt och levde om. "Jag ha försove mej, måste åka. Hejdå!" Så efter det live så vaknade jag också. Kanske lika bra och kliva upp tidigt ibland, så man hinner med något :p
Nu blir det Frulle och Vakna! Med The Voice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0