love

snart är det -
ett år sedan första kyssen
ett år sedan jag fick hålla din hand
ett år sedan vi sovde i samma säng
ett år sedan vi skrattade tsm
ett år sedan vi gjorde något kul tsm
ett år sedan vi skrev första sms:et åt varandra
ett år sedan det var första dagen vi träffades
ett år sedan jag var så jävla nervös för att träffa dig..


snart är det 1 år jag och erik träffades, på lördag.
då är det våran dag då, min och eriks.


Kommer fortfarande ihåg när jag satt på en balkong i solskenet i Ramsele och skrev sms. Du var ute med Ungdomsgården och körde skoter, jag satt bakis och bara längade efter att få träffa dej igen. Vi skrev säkert 50 sms den dagen, lr mer. Jag kunde inte sluta tänka på honom. Jag låg vaken om nätterna och längtade tills nästa dag då vi skulle träffas.. Åhh, pirret i magen kommer jag fortfarande ihåg. Underbara tid! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0