Kärleken övervinner allt!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥Åh, hittade världens gamm låt på spotify'n. Den här låten kommer jag alltid att minnas..
Sarah Dawn Finer – Standing Strong

1 hel vecka låg jag och grät floder. Jag ville verkligen inte flytta ifrån Erik. Jag hade gjort mitt beslut att flytta ifrån Näsåker & Erik. Flytten ledde till Sollefteå. Tyckte det kändes bra ifrån början, man fick köpa grejjer och allt var great!
Men sen började jag tänka efter.. Jag var nykär, var i behov av kärlek i princip hela tden. Hur skulle jag få det när jag inte fick träffa Erik på en hel vecka? Jag är alltid i behov med att prata med någon, eller umgås med någon. Men det kanske inte alltid gick? Så jag tog mig en funderare..

Den funderaren ledde till gråt, jag låg i en vecka hemma hos Erik i Ramsele och grät. Jag ville inte att han skulle märka att jag var en sån "fjant". Så jag försökte hålla mig och inte tänka på flytten när jag var med honom. När vi skulle gå till sängs på kvällarna så kramade jag om honom hårt och viskade i honoms öra: Erik, jag vill verkligen inte flytta ifrån dej. Han kramade om mig hårt och jag började gråta, floder. Jag kunde inte ge mig. I mitt huvud fanns då bara "Du ska flytta till Sollefteå, Du ska flytta till Sollefteå".


Jag flyttade, jag mådde piss. När jag kom hem en dag från skolan, jag hade 2tim hål. Kokade några nudlar och satt mig i sängen och kollade rakt in i väggen. Ögonen vattnades på mig.. o sen var det bara att tårka dom där tårarna. Gick upp på skolan för att ha Matte. Ringde till Erik och sa: Nää, nu ska jag flytta hem. Jag vill inte ha det såhär! Då var jag bestämd också. 


Ringde och sa upp lägenheten, lånade pappas släpvagn och åkte ner till stan för att hämta alla saker och sen sticka hem. Hjärtat körde ner och sen var vi hemma och la oss i sängen. Viskade i honoms öra och sa: Nu kan vi börja om på nytt. Det kändes som en klump rasade ner från halsen ända ner till magen.. Sen var den klumpen borta!


Idag lever vi tillsammans i en lägenhet i Näsåker :) Jag är lyckligare än någonsin!
Är verkligen superkär, än faktiskt. Nykär typ :D Underbart med KÄRLEK !
♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0