flytten finns bara i mitt huvud right now..

Nu har jag nyss städat och lagt ihop alla kläder i garderoben..
men sen tänkte ja: vafan håll ja på med?
jag ska ju flytta om ca 1 vecka? 8)
men det vart finare och bättre koll vart man har allt..

ikväll har vi varit på Badhuset, tog en dush och satt mej i bastun ett tag. Himla skönt.
sen pratade vi om imorgon, det är ju faktiskt så att vi ska till Paradisbadet imorgon.
kommer bli så himla kul :D !

har gjort kycklingsallad vi ska ha med oss imorgon, ekonomisk kallas det! ;) höhö
det blir så jädrans dyrt och köpa allt där, så vi gjorde egen sallad!
nu ska jag och älsk snart gå och lägga oss, är så himla trötta..
så det blir en tidigkväll :)
fick det här fina armbandet av min mor&far,
när de va i jokkmokk. tycker väldigt mycket om det.
så jära dåliga bilder, men det är snäckor iaf.
seya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0